Black00 Kızlar benim 2 kalçamda doğuştan çıkıkmış daha sonradan tedaviyle düzelmiş bunu doktoruma söylediğimde kesinlikle normal doğum yapıp riske atma dedi sezaryen önerdi benim gibi olup normal doğum yapan var mı acaba?
saglikciaanne Black00 benimde kalcam plak var ve öncelikle hep ortopedi doktorum bana normal doğum aşka yapmama mi syledi henüz kadın doğum doktorumla bu konuyu konuşmadım
simayorunn Black00 bende 1 buçuk yaşında kalça çıkığı ameliyatı olmuşum platin vs hiç bişey yok ama benim doktorum da normal doğum önermiyor sezeryan için gün verecek salı günü 🤭
Black00 saglikciaanne benim alçı ile düzeltilmiş şuan bi sorunum yok normal doğum istiyordum ama doktorum önermiyor😔
saglikciaanne Black00 bence riske atmayın ben dokuz kez ameliyat oldum ve bu hiç riske atılacak bir durum değil
simayorunn Black00 aman bebişimiz de bizde sağlıklı olalım sağ salim kavusalim da gerisi çok da şey değil ya Allah sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallah 🥰