EsraveMasal2020 dün tüm gün paüdeydim canım doktor ilgili biri, tahlillerim istedi bu haftalarda yapıyormuş zaten , riskli durumum olduğu icin sezeryan karar verdik plesenta previa vardı bende, bebeğin kilosuna her şeyine baktı , bilgilerimi oluşturdu , 35 haftalığız 37de nst çağırdı ve muayene için , doğumla ilgili bilgiyi de sekreterliğe yönlendirdi yuvarlak binaya, oraya çıktım oradaki kadın 1700₺ sezeryan, oda ücreti 112₺(tek kişilik) 40₺ (çift kişilik) dedi benim çok güzel geçti henüz erken ama 31 Ekim gibi olur dogumunuz dedi tarih de konuşmuş olduk , ben çok memnun kaldım gitmek istersen git canım