hacerrr_ benim bebeğim de 2 haftada toplam 100 gr almış 32 haftalığız şu an ama hiçbir sorun görmedi doktorum plasentasında, suyumun miktarında veya rahimağzımda..o yüzden olabilir hiç sıkıntı yapma dedi..mesela bir önceki kontrolde de iki haftada 600 gr almıştı ki o haftalarda o kadar çok almıyorlardı normalde..makine değil ki bu önemli olan bu durumun sürekli devam etmemesi veya bebeğin beslenmesiyle ilgili sıkıntı görülmemesi