Papiiii Hamile kalmak tamamen sperm ve yumurtanın tüpleri geçip döllenip rahme düşmesiyle alakalı progestan rahim duvarını kalınlaştıran döllenmiş embriyonun tutunmasına destek veren bir ilaç birde vücut kendini savunmak adına yabancı hücreleri dışarı atar embriyonun yarısı başka birine ait olduğu İçin atma olasılığıda var benım bebeğim tüp bebek dışarı atmasın diye bağışıklığı baskılayan embriyoyu kabul etmesini sağlayan bir ilaç kullandırıldı normal gebelikte bunlar zaten pozitifi gördükten sonra yapılıyor diğer türlüsü benim gibi olanlarda önceden uygulanıyor ☺️