humaminel13 İkinci doğumumu gerrceklestiricem Rabb’im in izniyle.Acaba her normal doğum da dikiş oluyor mu yoksa ilk doğuma göre hiç dikişi olmayan ya da daha az dikiş atılıyor diyen var mı bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim
Seymoshh humaminel13 benim ilk doğumumda üç dikişim oldu omzu takıldı yırtılırsa daha kötü olur diye kesi atmıştı dr um ikinci ve üçüncü doğumlarda hiç kesi olmadı dikişsiz oldu bende şimdi 4. Bebeğimi bekliyorum🫣anadolu yakasına taşındım henüz gönlüme göre bir dr bulamadım inş bundada sorunsuz geçer doğumum
Senle1 Bnm ilk oglumda çok dikisim vardı canm normal doğum yaptm çok zor bı doğumdu suni sancı ile dogurdum acaba bu oglumda dikis atilirmi doğumda die merak icindeym o yzden bende burda beklemde kalaym bilen annemiz varsa bana da cevap verirse sevinirim