Burcinerke Merhaba 36+5 haftaligiz iki gundur ara ara kasiklarimda bir agri oluyo adet oluncagi zaman kasiklarda bi doluluk tatli bir agri baslangici olur gibi sureside uzun suruyo o his geldigi zaman 10 dk kadar suruyo belkide daha uzundur ve agri bacak aramada vuruyo, belimin arka yanlarindada agri oluyo kasilmalarimda gunde 10 gecmeye basladi karnimin bi tarafi tas gibi sertlesiyo sonra geciyo kasilma oldugundada canim aciyo ve nezaman kasilma gelse afedersiniz ama cisim geliyo🤭36 haftalikken bebegimin suyu olcumleri herseyi normal cikti erken gelme riski yoktu ama iki gundur bu tarz seyler yasiyorum acaba dogum yaklasiyomu? 🤔
Gulusuguzell Burcinerke kiz ayni bana da oluyor yalanci sanci gibi ama geçiyor kiz bugün gece 37 olcam
Dilaradilaraa Burcinerke biraz once ayni sikayetlerdrn doktorumla gorustum 37+3 haftaligiz biz cok olagan kendini hazirliyor dedi doktorum eger siddet artarsa tekrae goruselim dedi bekliyorum ben de
Nilu06 Benimde buna benzer belirtilerim vardı, daha 1 hafta vardı doğuma, hiç aklıma gelmemişti ama kendimi doğumda bulmuştum tam 38. Haftaydı, benden tavsiye banyo,temizlik,saç boya her an hazırlıklı ol ben öyle kalmıştım , 😉
Burcinerke Nilu06 ay herseyim hazir benim bekliyoruz 38. Hafta tam bayramin 1. Gunune denk geldigi icin doktorum bayramdan sonra aliriz demisti planli sezaryan dusunuyorum gecen hafta kontrolde de bi sorun cikmadi simdi acabami diyorum iki gun sonra kontrolum var tekrardan 🙈
Nilu06 Benimki de planlı sezeryandı tam 1 Ocak için gün almıştım, perişan bi halde kahvaltıya gitmiştim ay masadan bi kalktım yürüyemiyorum🤪 yürüdükçe kasıklarda bi ağrı aklıma gelmiyor doğum olacağı daha var diyorum 😄doktor gel dedi bi gittik doğum başlamış alalım dedi , sen yinede hastaneye giderken çantanı koy arabaya süpriz olmasın🤗
Burcinerke Nilu06 valizler bile arabada kizz ben tam takir hazirim bekliyorum cat diye catlamak uzereyim patlamaya hazir bir balon gibi karnim 🙈🤣
Burcinerke Valla kizlar herkes biraz daha hamile kalsaydim keske diceksin diyolar ama ben biran once bebegimde bende saglikla dogsun istiyorum son haftalar gecmiyo 🤦🏻♀️🥹 tabi zorlaniyoruz ama rabbim hepimize hayirli zaman nezamansa ozaman evlatlarimizi kucagimiza almayi nasip etsin 🤲🏻
bebegimibeklerken94 36+5 im bebeğim aşağıda ve rahme baskı yapıyor dedi Doktorum bayram haftasını geçirmen imkansız dediği için 7 Temmuz da planlı sezaryen olacağım 37+6 oluyorum bayram tatili 9 gün olduğu için riske atmak istemedim bayram haftasını bekleyip. Yine de erken mi diye tedirgin olmuyor değilim