Benim de 2 gün önce çok açık kahverengi geldi ama nohut kadar büyüklüğü çok endişe ettim aradım doktoru yarın kontrole gideceğim , sakın ihmal etme çünkü bana sorduğu ilk soru pembe ve kırmızı olmadığı sürece korkulacak birsey yok dedi bizi de haberdar et canım benim Allah’ın izniyle yavrun iyidir güzel düşün dua et 🌼🌼😞😞❤️