Bende 2 ayrı doktora özellikle üstüne basa basa sordum ikiside sıkıntı olmaz dedi, yüksek oranda ışın olmadığı için sadece deri altına gider bebeğe kadar ulaşması mümkün değil dediler, şuan 32.haftamdayım ve Bi kaç kere kullandım herhangi Bi sıkıntı yaşamadım, özellikle genştal bölge de sorun olur mu diye sordum doktorum herhangi bir sorun olmayacağını çok rahat Bi şekilde söyledi bende ona güvenerek yapıyorum şuan