dennis gebelik öncesinde de beslenmeme dikkat eden biriydim. Şu anda 3.5 aylık olduk 🙏🏻 her sabah kalktığımda bir kaşık keçi boynuzu pekmezi yiyerek güne başlıyorum. Sonrasında kahvaltıda Beyaz ve kaşar peyniri, zeytin, domates, yumurta, reçel yiyorum. Ara öğünde süt ya da kefirle ceviz, badem, fındık, hurma, kuru meyvelerle devam ediyorum. Öğlen de mutlaka ev yemeği yiyorum. Bir sonraki ara öğünde bir bardak süt ve meyvemiz var. Vee en son da akşam yemeği. Haftada bir balık, et, bakliyat yemeye özen gösteriyorum. Geceleri midem kazandığında da bir tane muz götürüyorum 🙈 hepsinden abartmadan yiyorum 14 haftalığım 3 kilo almışım ☺️