Arkadaşlar ben geçen akşam buraya yazmıştım ve bı çoğunuz bana dua ettiniz hepinizden Allah razı olsun aslında bebek biraz daha gelisene kadar karnında kalicakti ama az önce doktorumuz geldi ve yarın beni doğuma alacaklarını söylediler kanımda enfeksiyon çıkmış bebek ve benim için iyi olmadığını söylediler bizim için tekrardan dua edebilir misiniz bebeğim yarın doğunca kuveze alçaklar hemen benimde büyük ihtimale zorunlu sezeryana alçaklar benim için tekrardan dua edebilir misiniz geride 3 tane daha çocuğum var beni dualarınıza eksik etmeyin bende hepinize bol bol dua edicem şimdiden hepinizden Allah razı olsun 🙏😢