Cgdm-altnkr Merhaba 🌼 arefe günü randevum var sezeryan için gün almam lazım ama herkes doktor olmaz anestezi olmaz falan diyolar. Bilgisi olan var mıdır? Bursa şehir hastanesi.
asli_g01 Cgdm-altnkr Benim doktorum kendisi arefe gününe randevu verdi kendisi söyledi yani oluyo demekki
Pyrz_07 Cgdm-altnkr bende randevu aldım arife günü 36+2 haftalık olcam ben gün aldım ama anestezi için doğumdan önce görüşülüyor bana öyle söyledi bu gittiğimde değil bayram sonu bi daha gidicem o zaman konuşucam anestezi uzmanıyla
asli_g01 Cgdm-altnkr Devlet olarak değil de ben tıp fakültesi eğitim araştırmaya gidiyorum oda devlet mi sayılıyo bilmiyorum ama özel muayne ücreti ödüyorum
Cgdm-altnkr Pyrz_07 bende arefe günü tam 36 oluyorum sezeryanı konuşcam ama denk geldim genelde aynı gün anesteziye yönlendiriyolardı. Sizin hangi hastane özel devlet?
ArasAsya Cgdm-altnkr bana doktorum arefe günü gel normal kontrol yapıcam bayramdan sonra 18nde anestezi uzmanıyla görüşürsün dedi 20sinde sezeryan düşünüyor