Bebek çıkarken zorlanmazsa niye dikiş olsun ki güzel ıkınma olursa kesi wede dikiş de olmaz bebek iri olursa çıkarken zorlanabilir benim ilk 2 doğumda kesim olmadı ama dikişim oldu 3. doğumumda da hem dikişim hemde kesim olmustu biraz iri doğdukları için zorlanmıştım şimdi 4.ye hamileyim yine dikişim olur herhalde