Eldgrn Kızlar hangi doktora gittiniz yengem Hatice hanıma doğum yaptı çok memnun bende ona gidiyorum doğum yapmış veya devam eden arkadaşlar süreç hakkında düşünceleriniz nedir
Demirsema_ Eldgrn 38 haftalık gebeyim ilk baştan beri Hatice hanıma gidiyorum çok ilgili çok düşünceli bir doktor ama hastane ile ilgili bir fikrim yok ameliyathanesi nasıldır ebeler nasıldır bilmiyorum merak ediyorum bende doğumuma az kaldı
Eldgrn Demirsema_ rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah canım az kalmış doğuma bende Hatice hanımdan devam ediyorum hayırlısı olsun