Babyyldz Kızlar göğüs pompası alacağım manuel olan fiyat olarak daha makul manuel kullanan var mı nasıl acaba
Deletedmom52620 Babyyldz elle olan daha mantıklı çünkü ilk zamanlar sütün çok gelirse bir taraftan sağıyorsun benim sütüm aşırıydı fazlaydı elle olan işimi gördü sonra 40 I çıkınca bıraktım. Kullanıma bağlı bence ben masraf edip almazdım.
Mrv135 Babyyldz Ben ablamdan otomatik aldım manueller bir süre sonra elinizi yoruyormuş. Bir de mochi göğüs pompası alın bir göğsünüzle emzirirken diğer göğsünüzden akan sütü o tutuyor ve biriken sütü bebeğe takviye yapabiliyorsunuz sütünüz de boşa gitmemiş oluyor.
Hazal-karabulut1 Bence elektrikli daha pratik gibi geliyor. Benim de elektrikli oğlumda kullandım memnun kaldım sakladım şimdi nasipse yine 2 ay sonra kullanacağım 🌸
B-33 Kesinlikle otomatik alın Ablam manuel almıstı emiş gücü çok zayıftı o yüzden sağılmadı ama otomatik olan sağdı
Askiletotomsu Mrv135 ya gogsumuzden süt akmazsa sagabilecek mi mochi ? Ne zamandır merak ediyorum alcam da
Tuba2949 Selam kızlar, kesinlikle önerim elektrikli. İlk kızımda manuel kullandım ellerim bi dönem sonra uyuştu hatta tutmamaya başladı, bunun için doktora bile gittik sinir sıkışması mı oldu diye. Sevgiler
sedefkaya1 Manuel aldım bi işe yaramadı kol gücü gerekiyor ve tam olarak sağmıyor göğüsü. sonra kiwinin otomatik aldım çok iyi 300 tlydi fiyatı
Mrv135 Askiletotomsu Bildiğim kadarıyla sağım yapmıyor kendiliğinden akan sütü toplamak için kullanıyor anneler ama yine de kullanan birine sormak lazım. Ben de hazırda bulundurucam en kötü ikinci gebeliğe saklarım kullanmasam bile.
EmelBG_ Babyyldz Avent manuel var kızımda onu kullanmıştım bayıldım .Gayet yeterliydi kullanımı cok rahat ve acısızdı .Elektrikli vardı gorumcemın vermişti bana kullanmaya ama canımı yakıyordu göğüsten süt vakumlarken hiç sevemedim o yüzden .