Bet7408 evet kendi isteğimle sezaryen olacağım. Korku yok diyemem mutlaka var ama kızıma kavuşacağım anı düşünmeye çalışıyorum, birlikte geçireceğimiz günleri düşünüyorum, kokusunu hayal ediyorum. 😊 çok kolay olmayacak belki ama sonu güzel olacak inşallah, sizde böyle düşünmeye çalışın.🥰