Benim ilk gebeliğimin 5. Haftasında gelen lekelenmelerim bebeğimin kaybına işaretmiş o yüzden ben normal kabul edemiyorum. Moralinizi bozmak istemiyorum asla ama doktorlar eğer bir kanama yada lekelenme varsa içerde kanayan bir yer vardır diyorlar. Siz doktorunuza bir görünün bence nolur nolmaz. İnşallah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allah 🌸