Kızlar 39 haftalık hamileyim. Bebeğimin başı aşağıdaymış ama kanala da henüz girmemiş. Doktorum da iri bir bebek olduğunu salıya kadar kanala girmezse sezeryan olabileceğimi söyledi. Kanala girmesi için de günde 10.000 adım at dedi. 10.000 adım atabilen gerçekten var mı ben 7000 adımda bile pert oluyorum. Gerçekten yürüyüş de o kadar etkili olur mu bilmiyorum. İnşallah yapabilirim. Böyle yürüyerek bebişi doğum kanalına giren anneler varsa yazarsa sevinirim