Kızlar bn hamileliği henüz yakın arkadaşlarm dışındakimseye söylemedim bide şimdi düşük riski var sabahtan beri yatıyom ama şimdi bir tanıdğım aradı sizin ordan geçiyom bi uğrayacağım diye . Yok geme diyemedim şöyle bi ortalğı topladım ama şuan acayip belim ağrıyor tekrardan . Oooooffff. Kalktım çay koydum ama bişey yapmayacağım yapamam eşime gelirken bişeyler almasını söyledim . İnsallah çabuk kalkr. Durumu da anlatmıyoruz Çünkü