Merhaba ☀️
11 haziranda yumurtlamam oldu değerlendirdik ve beklemeye başladım. 26 haziranda adet oldum 🥹 ama normalde 6 gün süren adet 3 gün sürdü ilk defa bunu yaşıyorum sizce neden. Çevremde üzerine adet görmüşsün deniliyor yani bu hamile olma ihtimalim var mı demek ? Yardımcı olursanız sevinirim 🤲🏻