Feride11_ gününü ayarlamadık aslında suni sancı da almayacağım ilk bebeğimde olduğu gibi suyumu patlatarak sancıyı başlatacak, yarın doğuma gel demesinin sebebi bebeğin başının çok aşağıda kanalda olması ve 5 cm açıklığım olması. Gece sancın tutabilir hemen gel dedi eğer sancın olmazsa sabah 9da yatışını yapıcaz dedi🌸 çünkü 5 cm doğum başlamış demek