tazebiranne_hg04 Ozgemasal hep değil ama ara ara oluyordu bıçak saplanması gibi ara ara da adet ağrısı gibi doktora gittim hatta sancı vs çıkmadı rahim büyüme ağrısından dedi
Hazal-karabulut1 Ozgemasal olabiliyor canım yalanci sancı deniyor hatta buna ya da rahmin genişliyor o yüzden agriyor. Ben de bel agrimdan asla eğilip doğrulamıyorum sanki belim agrimiyor da kırılıyor
Ozgemasal Teşekkürler Hazal-karabulut1 hmm anladım Allah yardimcimiz olsun bütün annelerin ve anne adaylarınin 🤣
Ozgemasal tazebiranne_hg04 benimde bu iki gündür cok siddetlli oluyor doktora gitmekle gitmemek arasinda kaldim ilk gebeliklerde rahim daha cok zorlaniyor sanki