Nsnese drunuza danıştınız mı? Ben de saklatmayı düşünüyordum ama benım drum tavsıye etmedi. Allah korusun bebekte bır rahatsızlık varsa ya da ılerde olusabılecek bır hastalık bunlar zaten hastalıklı hücre olmuş oluyor ve sızde bunu saklatıyorsunuz,bebeğe ya da kardeşlerine bır faydası olmaz ama bağış yaparım dersenız saklatın dedi bıze. Mantıklı gelınce vazgectık bız,ıyıce araştırılması gereken bır konu aslında