Merhaba 36 haftalik hamileyim dogum temizliği henuz yapmadım başlamadım baslayacam ama aklımda şu soru var ben 2 ay sonra tasinacam evimin temizliğini de en son 2 buçuk ay önce detaylı heryeri temizledim daha perdelerim yumoş kokuyo ama icim böyle rahat etmiyo eşim yorma kendini yapma zaten tasinacaz diyo bebeğim de var daha küçük yeni 1 yasina girdi bakacak bırakacak kimsem de yok sizce yapim mi yapmim mi 🤔