Nisanda kimyasal geçirdim. Sonrasında 2 ay adetim düzensiz oldu. Doktor pco’dan kaynaklı yaşamışsın onu dedi ama tabi sağlıklı da değildi demekki yumurtam. İki yumurtalıkta da pco olduğundan Pholicaps diye bir takviye verdi, kullanıyorum bakalım. 🤷🏼♀️ Ne zaman gebe kaldınız kızlar ? 6 aydır deniyoruz ama kimyasaldan sonra olmadı daha.