Htc_snn Kızlar nstde düzenli sancım çıktı geceden beri var zaten açılmam var 1 cm yatış verdi yatmadım sancım çoğalırsa gelirim dedim ben napayım sancım hala var düzenli şekilde arada çoğalıyor
Damla1995 Htc_snn bekle brz dha sıklassin snra sicak bir duş al hem gevsetir acilma yapar sancinida arttirir muhakkak ihmal etme sicak bir duş. Hayirli dogumlar dilerim smdiden 🤲💗🧿
Hafize27 Gözünüz aydın darısı başına bol bol yürüyerek geçirin sancı sürecini birde çömelme hem agrıyı azaltıyor hem acılma hızlanıyor bi avazda doğurursunuz inşallah
Htc_snn Hafize27 amin cnm çok teşekkür ederim korkuyorum ben açıkçası ya ağrılarım bira z çoğaldı sanki
Htc_snn Hafize27 evet ilk doğum düzenli sancı oluyo aslında ama bilmiyorum korkuyorum ya biraz kan geldi bide 1 saat önce kadar