eylulmomm Merhaba kizlar şu tarz alt pantolon tarzı bişey ariyorum sürekli tayt giyiyorum sıkıldım rahat mı acaba kullanan alan veya bildiği sitede olan var mı 🥰 teşekkür ederim şimdiden
Derya-sarpmete eylulmomm ıkı tane hamıle pantolonu aldım dıger bütün pantolonlarım belı lastıklı ince keten bu tarz aldım. 9 ayımdayım halen gıyıyorum bır sıkıntı yaşamadım
babysmommmm eylulmomm benim var bu şekilde ama karnımı sıktığı için giyemiyorum . 21 haftalık hamileyim en rahatı tayt 😄😄
Yurttug_1 eylulmomm az önce bu resmin olduğu sayfayı dolapta gördüm Baktım hatta sayfaya kumaşı göründüğü kadar keten gibi ben kullanıyorum yazın rahat oluyo tabi eğer tayt gibi değilse bide beli lastikli daha rahat olur ama bir iki beden büyük almanız iyi olur karnınız büyüdükçe sıkmasın
Deletedmom7373700 eylulmomm beli lastikli ya bel kısmı sanki biraz rahatsız eder gibi göbek büyüdükçe
eylulmomm @Deletedmom7373700 yaa rahatsiz eder mi diyosunuz hep tayt giyiyorum çok rahat evet ama şöyle değişik şeyler giyesim geliyo siz neler giyiyosunuz
Deletedmom7373700 eylulmomm valla bilemedim ki. Çok rahat gibi gelmedi bana lastiğinden dolayı. Belli bir süre sonra o lastik sıkıyor göbeği. Yaz geldiği için ben artık elbise tercih ediyorum. Daha rahat oluyor. Havalar soğuyunca da hamile pantolonu giyerim diyorum. Onların göbek kısmı aşırı rahat çünkü
Derya-sarpmete eylulmomm trendyoldan aldım bır kaç tane dıgerlerını de zerujporttan aldım (ıst tesettür avmsı)
eylulmomm @babysmommmm bende 29 ama karnım büyümedi öyle çok rahatım hala yinede en rahatı tayt ama degisiklik istedi canım hep tayt sıkıldım 😁
Caglaa94 Lc Waikiki de vardı beli ve paça kısmı lastikli almıştım, başlarda rahattı da ama karnınız büyüdükçe o lastik yerleri rahatsız ediyor o yüzden çok uzun kullanamadım tavsiye etmiyorum açıkçası. Tayt ve elbiseler en rahatı 🌸