Serce Arkadaşlar merhaba 9+6 haftalığım kısıklarıma adet sancısı gibi birden sancı girip çıkıyor size de oluyor mu ? Doktoruma sorucam ama kontrolüme daha 15 gün var bilgilendirirseniz sevinirim ☺️
Prensesimibekliyoruzz Serce haftan daha az olduğundan doktoruna soyle canim böyle bilemeyiz amma bendede oluyordu ben hamileliyimi hep agrili qecirdim halada devam😑
Xoxox Embriyo yerleşiyordur iyice. Yumurtalık Rahime gömülürken ağrı yapar dedi doktor ilk zamanlar benim de ağrım vardı 12. Haftadan sonra hafifledi