Ankara şehir hastanesinde en geç ne zaman sunni sancı verip doğumu başlatıyorlar biliyor musunuz. Şu an 38+6yım tekrar kontrolüm 39+5de. Bayramın arefesinde 40 haftam doluyor. 9 gün izin verdiler bir de, tekrar kontrol için gidebileceğim gün de 41+3 oluyorum. Sancım kendisi gelmezse beni 41+3e kadar bekletirler mi sizce ne yapmalıyım?