annesinin_beybisi seherbilgin ikisini de begenmedim ama yine de müjganı isaretledim geceye göre bir tık daha iyi geldi 😁
annesinin_beybisi seherbilgin biz kararsiz kaldık mesela esimle ortak bir karar veremedik kura çektik . zeynep, elâ, hafsa , eylül , Âmine bu isimler arasinda kura çektik
Minigim38 seherbilgin eliz koyacagim nasip olursa yagmur duru eylül defne simay buglem belki düşünürsünüz
annesinin_beybisi seherbilgin ne tarz bir isim istiyorsun yeni modern bir isim mi yoksa eski nostaljik isimlerden mi
cutiebun ben gece yi erkek olarak biliyorum ama duyduğuma göre. kız da duymadım hiç normalde çok hoşuma gider gece ismi.