Mucizemibekliyorum_ Mucizemibekliyorum_ kızlar 17 haziranda çatlama iğnesi 18 haziranda aşılamam oldu testim böyle çıktı ama ilk idrar değil iki saat önce falan yaptım. Böyle olup hamile olanlar var mı?
mucizemm_ Mucizemibekliyorum_ iğne etkiniz gitmişmiydi arada hiç baktınız mı🥰Eğer iğne etkisi gittiyse gebelik var gibi duruyor inşallah öyledir rabbim gönlüne göre versin 🌸🤲
Deletedmom_85 Hemen çıktıysa T çizgisi, hamile olma ihtimalin yüksek. kan vermek en sağlıklısı hayırlısı olsun 💐
Deletedmom_85 Mucizemibekliyorum_ olsun önemli değil çizgi çıktıysa yine de ihtimal var. Hayâli çizgi bile olsa yeterli ki, senin ki burada gördüğüm diğer testlerden de net😚
Deletedmom_85 Mucizemibekliyorum_ Bizde Allah isterse kuşlar, filleri yener unutma 😉 Allah ol dedikten sonra imkansız ne kelime 🥰 rabb’im hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin. gönlünce olsun inşallah 💐 güzel haberlerini bekliyorum 🙏
Mucizemibekliyorum_ Deletedmom_85 allah bin kere razı olsun😍 ihtimali bile bu kadar güzelse gerçeğini düşünemiyorum 🥹
Deletedmom_85 Mucizemibekliyorum_ Rabb’im bizim de yüzümüzü güldürür inşallah. Bende düşünemiyorum kim bilir ne kadar güzeldir 🥲💐
Mucizemibekliyorum_ Deletedmom_85 rabbim isteyen herkese nasip etsin sağlıklı hayırlı evlat bizleride içinde inşallah😇