Kızlar haftaya tekrar çatı muayenesi olucam ilkinde doktor fena değil güzel gibi şeyler söylemişti egzersiz yapabilir miyim dediğimde yarım saat yürüyüş veya pelvis masajı yapabilirsin dedi bebişimin başı hala yukarlarda geziyo kanala inmeye pek gönlü yok gibi 😄 yine de plates topuyla hafif açma hareketleri yapsam mı siz neler yapiyosunuz kanala girmesi için egzersizler varmış yapıp doğrulayan var mi aramızda