Kızlar hamilelik başından beri özel hastanede takipliyim 37. haftadayız dün kontrolümüz vardı normal muayene ücreti verdim. Bugün kasılmam var gibi hissediyorum. Artarsa akşam gittiğimde nst ücretine ek muayene vermem gerekiyor mu yoksa sadece nst mi alıyolar?