Mucizeminnos İçeceği içip 55 dakika sonra kustum mecbur o şekilde kan verdim iki kanı da doktorum bişe olmaz dedi ama böyle olupta doktoru testi kabul etmeyen tekrarlayan var mı 55 dakikada kana karışmış mıdır
Bebekdelisi Mucizeminnos ilk dk da kusmadığınız sürece oluyor 55 dk da baya süre korkmayın karısmıstır
cgnduru Mucizeminnos karışmıştır canım ben tam 1 saat sonra kan verdim 55 dk kusman önemli değil bence.. daha erken kussaydin tekrarlamani isterlerdi
S1907 Mucizeminnos vlla bnm midem hassas haytmda şekerli su içmiş insn değilm doktra dedm yaptrcm boşa gdck sonucu göreblcğimi sanmyrm dedim oda açlk tokluk şekerine bakarız dedi
CiCi_BeBe_AnNeSi Mucizeminnos yaptırmadım yaptırmam da gibime gözüküyor doktorum da ilgilenmedi bu konuda zaten hiç 😏😏
Mucizeminnos Bebekdelisi inşallah yaa doktorumda bişe olmaz dedi ama tedirgin oldum 75 lik içtim bide iyi dayandım bebeğim bi anda sertleşip mideme vurunca kustum bi anda doğru çıkmıştır inşallah🙏🏻
Novaa Mucizeminnos Zaten beş dakika sonra kan verecektiniz bir şey olmaz. Ben de 75 gr lık yaptırdım. Yarım saat sonra fena bulandı ama kusmamak için kendimi zor tutmuştum
Mucizeminnos Novaa inşallah yaa doğru sonuç olsun da bi anda sertleşip mideme vurunca anlık oldu yoksa tutmuştum çok üzüldüm böyle olunca aklımda hep ya yanlışsa diye kaldı yani
Novaa Mucizeminnos yani yarım saar kala olsa acaba mı derdim de beş dakika kala da sorun olmaz. Doktorunuz da gerek görmemiş zaten. Rahat olun😇
Mucizeminnos cgnduru valla durdum durdum 5 dk kala kustum en azından bi kere verebilseydim yine aklımda kalmazdı da böyle olunca şüphe kaldı içimde ya inşallah doğru çıkmıştır🙏🏻🌸
Mucizeminnos S1907 açlık toklukta da tam olarak gebelik şekeri belli olmuyomuş diyolar bide ailede genetik olarak olduğu için şeker yüklemesi istedim zaten de inşallah sonucu doğru çıkmıştır🙏🏻
Mucizeminnos eylulmomm yaaa öyle mi inşallah doğrudur sonuç içim hiç rahat etmedi doktorda bişe olmaz dedi de ailede de genetik olduğu için iyice tedirgin oldum🌸
eylulmomm @Mucizeminnos bana tok karnına yaptı hatta belkide yanlıştir bilmiyorum canım inşallah doğrudur bizdede genetik ama şekerin iyi dedi bilmiyorum
Mucizeminnos eylulmomm inşallah yaa aile hekimliğine gidip bi açlık toklukta baktırayım arada o ne kadar belirleyici olur bilmiyorum ama en azından kontrol ederim kendimi diyorum
Mucizeminnos CiCi_BeBe_AnNeSi bebeğin sağlığı için yaptırma taraftarıydım hep inşallah sağlıklıdır bebişler🌸
CiCi_BeBe_AnNeSi Mucizeminnos ilk hamilleigim de de yaptırmadım çok şükür bir şey olmadı tabi bu herkese bir şey olmayacak anlamına gelmez 😏