Nur8sonmezz Kızlar 25 hafta 4 günlüğüm haftaya toplu alışverişe gidicem ama hiç bir bilgim yok bebeğin eksiklerini alıcam sadece kıyafet olarak 0-3 ay takım kaç tane almalıyım? 6-9 ay kaç adet almalıyım zıbınları kaç adet almalıyım yardım edermisiniz lütfenn 🦋
hunilimom Nur8sonmezz hangi ayda doğucagi yaşadığın yerin hava durumu bile çok etkiliyor 0-3 ay aşırı çok almamalı evet cabuj büyüyorlar 3-6 aylık alabiilinir mesela 20 zıbın alicaksan 10 tane 0-3 olsun kusması kakası kurutmasi gibi ben yaz bebegiydi 0-3 ay 10 gün anca giydirdim hem kilolu doğdu hemde olmadı
Minigim38 Bende şurda bekleyim coğu kisi yeniden fazla alma diyor kimisi al kakası taşıyor kusuyor diyor kararsizim
hunilimom Nur8sonmezz uzun kollu veya yarım kollu alınır kış olduğu için kurutma sorunu olur fazla almakta fayda olur