Degisken89 Bende prilam alcam ya . Nefret ediyorum mide bulantısından.açken bulanıyır yerken bulanıyor sonra 2..3 saat iyiyim .su bile içilmiyor.bide benimki doğuma kadar sürüyor:(
busra14044 Degisken89 of bende öyleyim asla canim bişey yemek istemiyor yemek zorundayım diye kendimi zorluyorum. Sabah bulanıyor açken bulanıyor yemek yerken bulanıyor. Süt çay yumurta domatesten kendiliğinden soğudum süt yumurta en gerekli besin oysaki 🙄
ozgeozcan benim şükür bulantı sorunum yok hiç de olmadı ama iştahım da yok hiç bir şey canım istemiyor 11+2 şu an bakalım ne zaman düzelir
Aytnnn 4 ayıma kadar pek birşey yemiyordum günüm meyveyle filan geçiyodu, tam 5 6 ay derken daha çok yemeye başladım