minigimiz perinatolojiye gittiniz mi? Kaçıncı haftadan beri geriden geliyor. Bebegi besleyen damarlarda çentik direnç var mi baktı mı? Fl kisaliginda down sendromu ve iskelet hastalıklarından bahsediliyor. Burdan okudum araştırdım bende cok. Benimde 2 hafta geriden. 22. Haftamda detaylida tespit edildi ancak bende damarlarda direnç ve çentik var karın cevresi de geride. Plesanta bebegi yeteri kadar besleyemedigi için gelişim geriliği oluyormuş. Ben 13. Haftada fetal dna yaptirmistim çok şükür Rabbime temiz çıktı. Detaylı ultrasonda da olumsuz birsey yok damarlar dışında. Perinatoloji takılıyım ve engel konusunda bir şüphe duymuyor doktorum. Ona rağmen kafaya takıp başka bir Perinatoloji prof. Daha gittim. Oda aynı şeyi söyledi 4 hafta bile olabilir. Gelişim geriliği var sonuçta. İskelet rahatsızlıklarına farklı bulgular olur bu fl kısalığı bunu göstermez dedi. Ki biz eşimde 175 boyundayiz o nedenle fl kisaligina takılmistim zaten. Down için ise fetal dna yaptırdın dolayısıyla onda da şüphe etmiyorum dedi. Israrlı amniyosentez yaptiriyim mi dedim iki Perinatoloji doktoruna hayır dedi. Gelin görün ki hala kalbimin bir köşesinde korku hissediyorum. Annelik çok zor. Rabbim tüm hamilelerin bizde dahil evlatlarını sağlıkla kucağımıza almasını nasip etsin 🤲🤲🤲