Bilge-96 girl_boy_annesi yaa ben de 193 ile öğrendim iki gün sonra 430 oldu korkuyorum niye düşük diye.. Allah bağışlasın🙏🏻
Bebegimizolsun Pijamaskeliler maşallah kuzucum rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin meleklerimizi 🥰
ErhanKubra Bebegimizolsun Hayırlı olsun Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌼 darısı isteyenlerin başına inşallah
Bebegimizolsun ErhanKubra amin kuzum Allah razı olsun çok teşekkür ederim amin darısı tüm isteyenlerin başına olsun inşallah
Bebegimizolsun freuze çarşamba gel diye doktor mu dedi canım Ben ilk betayı sağlık ocağında verdim dün çıktı ptesi doktora gidin dedi de oyüzden sordum Senin beta kaç aynıyız oyüzden sordum 🧚🏻♀️
freuze Bebegimizolsun Benim aile hekimliğindeki doktorum izindeymiş kan veremedim.Pazartesi kan vereceğim. Salı sonucum çıkar. Çarşamba da doktora giderim diye düşündüm.Sonucumu öğrenince yazarım. Ama daha çok var :)
tanebebek Bebegimizolsun adet tarihinden hesaplayıp 4 hafta diyorlar betaya bakarak söylemiyorlar ne zaman hamile kaldığınızı söylemez o yüzden bu sonuç.
-34huma Msym bende bugün gittim cnm tek keseyi gördü bebegi görmedi kaç haftlıgım dedim bişi demedi bebek daha yok dedi tek devlete gittim 3gn önce değerim 3780 di
-34huma Bebegimizolsun değerin kaç cnm benimde son adet tarihim 27mayıs kaç hafta oldugunu bilmiyorum tek kese görüldü
Bebegimizolsun freuze iyi düşünmüşsün canım bende öyle yaptım bugün gitmem lazımdı da malum grev olduğu için gidemedim
Bebegimizolsun freuze hadi bakalım hayırlı sonuçlarını bekliyorum bende ptesi gidecem doktora yazarım
Bebegimizolsun crazymommy valla kuzum 22 günde bi oluyordum yumurtalama takip etmedim beklemiyordum hamile olacağımı oyüzdan bilmiyorum kuzum Erken mi geldi oyüzden mi sordun