kahvesever__ Arkadaşlar sabah kalktımda ellimde hafif kına sürülmüş gibi az şekilde iki kısımda var az az neden böyle olduğu bilen varsa yaza bilir mi bu arada hamile değilim yeni doğum yaptım
Talihimyokbahtimkara kahvesever__ Tinea Nigra isimli mantar enfeksiyonu tehlikeli birşey değil kendiliğinden geçiyor geçmiş olsun ☺️
kahvesever__ alonee elimde görünce şok içinde kaldım resim yüklemeye çalıştım olmadı aslında resim atacaktım da
Padfoot kahvesever__ ben de de bir iki kere oldu. Bazı araştırmalara göre evet mantar ama bazıları bozulmuş meyvelerden kaynaklı olduğunu söylüyor. Benim de hep önce ki gece bi meyve ya da meyve suyu içmişliğim oluyor. Hastaneye de gitme boşuna bir iki güne geçer.