Babymomhappy Kızlar yaklaşık 1-2 saattir ara ara kasık ağrım oluyor ama daha önce adet sancısı yaşamadım ve acı eşiğim yüksek ve bebeğim 38+3 olmasına rağmen hala yan geliş sizce doğum belirtisi mi bu😏😏
Hakanbuse Babymomhappy ben 36 haftaligim regl agrisi gibi kasiklarimda sancim oluyo bi de bebegim kendini topluyo canimi acitiyodu dun nstye girdim doktorum ufak ufak sancilarin baslamis artarsa ve sıklaşırsa gel hastaneye dedi
Babymomhappy GoktugAlp bir riskiniz yoktur inşallah isterseniz siz bir gidin hastaneye haftanız baya küçük
GoktugAlp Babymomhappy gidiyorum enfeksiyon diyor doktor bıktım ilaçlardan bebek sertleşiyor bide ha bide ayakları aşağı inmiş baskı yapıyor 😥
Umutunannesi123 Babymomhappy haftasi baya kucuk mu 38 i yarilamis canim yalanci sancilar iste vucut doguma hazirlaniyo gayet normal 5 dakika da bir e dustugu zman dogum sancisi
GoktugAlp Babymomhappy düşünüyorum aslinda ama ilk hamile kaldığından beri bni takipte diye başkasına gitmiyorum geçen azarladı bni spor yasak havuz yasak çok sıkılıyorum evdede of 😣
calciumoxalat Canım benim kasık ağrım vardi açilmam olmus ben anlamamistim, kontrole gittim 4cm acilma var dediler. Doğumunuzda yakın sizin bence doktora gidebilirsin tedbirli olmakta fayda var
Babymomhappy calciumoxalat pazartesi gittim nstye girdim çatala çıktım ne sancı ne açılma nede yumuşama vardı yan geliş olduğu için devamlı alttan muanede olmak istemiyorum 😔😔
Babymomhappy GoktugAlp valla ben 6. Haftadan 12. Haftaya kadar gittim tek hatasında değiştirdim canımızı emanet ediyoruz sonuçta hiç düşünmeden bir başka doktora git derim canım tabii senin tercihin ama zararı olmaz emin ol
Htc_snn Hakanbuse aha bende öyle öyle başladım yatış verdi yatmadım ağrım çoğalırsa gelirim dedim 36+6 bnm kanda geldi bnm ama açıklık 1 cnm gitsem suni sancı vercek oda zor diyolar ama sancım var adet sancısından birazz fazla
Hakanbuse Htc_snn acilman ya da kanaman varsa bisey diyemem benim simdi acilmama bakmadi varmi yokmu bilmiyorum ama nstde agrilarim 60 kusuru gordu 15 dk da bi duzensizdi o yuzden eve gonderdi erken dogum riskim var 2 hafta sonra goruselim zaten agrin oldugunda gelceksin belki o kadar beklemezsin falan dedi
Htc_snn Hakanbuse şimdi hastanedeyim sancı var açılma yok 2 saat yürü dedi yürüdüm baktı yine açılma yok 2 saat daha yürü dedi