Mervd yengem normal doğum yaptı suan ücüncüye hamile bunuda normal doğurucam diyor hiç zor gecmedi kafası cıkana kadar diyor ondan sonra bişey kalmıyor dedi herkesin farklı tabi bende normal doğum istiyordum ama ikizlerim erken geldi makat geliyolardı haftaları cok kücüktü yaşasınlar istedim sezeryan yaptım ama nasip olmadılar yine de 😑😔 en güzeli normal doğum benim de sezeryan ım zor gecti