Kızlar kalp atışını da duyayım diye bekledim hastane için . Bugün tam 9 haftalık oldum hastaneye gittim ama doktor sadece 6 hafta ile uyumlu bi kese gördüğünü bebeğin görünmediğini söyledi . Kan verdim beta düşük çıkarsa 6 haftalıktır bebek dedi ama yüksek çıkarsa boş gebeliktir kürtaj olması gerekir dedi . Çok üzgünüm . Başına böyle bişey gelen varmı ? Sağlıklı bi gebelik olabilir mi bu