Herayumut Kizlar prodocter erken gebelik testi nasıl yanılma payı varmı yarın bata 4 gün var yarın yapacağım ilk idrarla
mrvsrcn Herayumut canım ben geçen ay prodoctor ile yaptım yanılttı çizgi çıktı regl oldum, bu ay comfort aldım çizgi yine çıktı bat 4 temmuz beklemedeyim emin olamıyorum erken gebelik testlerinden ağzım yandı yani
Sedaduru Herayumut tatlım regle 6gün kala erken gebelik testim negatifti ve seninki ile aynı marka.Normal gebelik testim 2.si silikti.Ertesi gün betadan öğrenmiştim.En doğrusu kan vermen
Herayumut mrvsrcn inşallah hayırlı haberler alırsın canım rabbim isteyen herkese nasip etsin aldım bakalım cikacakmi yarın ilk idrarda yapacağım
mrvsrcn selime_gul01 valla başımıza ne geliyorsa duramadığımızdan geliyor zaten😂 yaptım testi duramadım silik çizgi çıktı var mi yok mu test mi bozuk şimdi de onun şeyi var içimde sevinemedim eşime bile söylemedim 😂 çatlayacam😂
mrvsrcn selime_gul01 çalışıyorum 😞 acile de eşimle gitmem gerekiyor, şimdi onu heveslendirmek istemiyorum adetim geçsin kaset test yapcam onda da çıkarsa vereceğim kan