Snm123 merhabalar sizinle aynıyız benimde son adet tarihim 1 Haziran beta artışına az dedi doktorum Çarşamba günü öğrendim gebeligimi 810 ile cuma günü tekrar beta baktırdım ve sonuç 1324 çıktı doktorum sağlıksız olduğunu söyledi çok üzüldüm iki katı artması gerek dedi napicagimi şaşırdım , siz ultrasona girdiniz mi acaba