Kbrsuzen 19+3 teyiz kızımla. Ve o kadar hareketli ki hic durmuyor diyebilirim. Var mi aranızda böyle olanlar 😀
CiCi_BeBe_AnNeSi Kbrsuzen 2 . Gebelik bebem 14 den beri çok hareketli gece ben uyumadan uyumaz gündüz zqte hic uyumuyo 😂
Hasretaytemur Kbrsuzen 18+3 deyim ilk gebeliğim maşallah bir kaç gündür baya hissediyorum doktorumuz demişti yaramaz bir bebiş geliyor diye:)
Kbrsuzen CiCi_BeBe_AnNeSi benim ki ne gece uyur ne gündüz insallah doğunca Uykusuzluğunu gidermek için uyur 😀😀😀