Gzzdd korkmayın lütfen bende çok ağladım üzüldüm bağırsağının sonunda genişleme var dedi suyun alt sınırda dedi kalbinde parlaklık var dedi kalbi için eko çektir dedi devlet hastanesi olmasına rağmen eko çekmek için para aldılar bi gün düşün gel amniyosentez testi yapalım dedi özele gittim tekrar ayrıntılı ultrason çektirdim ekoda çektirdim o gün çocuk kardiyoloji doktoru sıkıntı yok çoğu bebekte oluyo normal bisey sıkıntı görülmüyo dedi özel doktor ultrasonda suyun normal dedi kalbindede bi sıkıntı yok dedi bağırsağının sonundaki genişlemeyede doğarken geçebiliyo dedi canınızı sıkmayın hastaneler insanları korkutuyo böyle benimle birlikte giden çok kişiye demişler hep ağlyarak çıktılar ya anlamıyolar ya amaç başka siz üzülmeyin bebeğinizide üzmeyin geçmiş olsun :)