Daha önce 4 aylık bi düşük Yaşadım. Allaha şükür 1 buçuk sene sonra tekrar Hamile kaldım hesaplamaya göre 5 haftalık hamileyim doktorum çok yoğun 2 hafta sonraya anca randevu buldum daha önce bi düşük yaptığım için her ihtimale karşı progestani kullanmak istiyorum doktora gitmeden eczaneden alıp kullansam sıkıntı olurmu