denizmoms Merhabalar. 70×110 bir park beşik aldım ama içine nasıl bir yatak almak gerekir yenidoğan için. Pamuk,sünger,yaylı,yaysız vs. Ayrıca memnun kalınan marka model önerisi olan var mıdır?
Laylaycizi_96 denizmoms e bebekten aldık dün normal kalın yatak pamuk ve sünger de vardı o parayı verene kadar büyük yatak aldık en azından 3 yasına kadar kullanır
melikeguneyozalp Bizim yatağımız da aynı boyutta yataş ninni serisi yatak kullanıyoruz. Bakmak isterseniz https://ty.gl/kdv6y0ebhj 😊 denizmoms
smnrsmnr denizmoms ben yataştan aldım twinny model . 2 taraflı tek tarafı 0-2 yaş arka tarafı 2 3 mü ne işte. Kullanmadım ama buradan araştırdım kullanıp memnun kalmış o yüzden aldım. Ama güzel ve kaliteli duruyor
smnrsmnr Melos90 madre elele aldım ben. Kullanmadım ama baya iyi malzemesi falan. Kurulumu kolay ve hoş
denizmoms Melos90 kanz sleepside aldım. Kullanmamıza daha 3 ay var ama özellikleri iyi gelmişti 😇 2 hafta önce 1.500 tlye almıştım indirimden
smnrsmnr denizmoms evet bir tarafı sert yeni doğan kısmı. Diğer tarafı daha yumuşak. Bence güzel yorumları da iyi
Melos90 denizmoms denizmoms 1700 olmuş ya bende böyle bir şey arıyorum da oda yaptım Park beşik odasına geçince yer kaplamaz çantasına koyup kaldırırm diye istiyorum tanidgini var mı kullanana park besikler iyi mi bebek icin
denizmoms Melos90 bu marka değil ama markasını hatırlamadığım park yatakları kullananlar vardı. 4-5 yaşa kadar kullanmıştı yengem. Ben de en azından ileriki yaşlarında da evde odadan odaya taşımak için iş yaparken falan gözümün önünde olur düşüncesiyle aldım. Oyun parkı olarak da kullanımı olduğu için
Sekerportakalii denizmoms ben park beşik arayışındayken arkadaşım şunu önermişti https://ty.gl/xihkd2nesr
Hifu16 denizmoms benimde aynı ölçüler iki gün önce İşbir den arya aldım incele istersen iki taraflı bayağı hoşuma gitti. Birde kiki modeli var.