Merhaba hanımlar,bugün büyük bir heyecanla gittiğim doktordan yine eli boş döndüm.
18+5 günlğk olduk ama hâlâ cimsiyet öğrenemedik.
14 haftalıkken gittiğimde çok hareketli göremiyorum demişti.bugünde uyuyor göremiyorum dedi doktor cinsiyeti
Bu gidişle doğumda öğrenecez galiba😪
Başına böyle birşey gelen var mı?sizce kız diye mi göremiyoruz erkek diye mi meraktan çatlayacam