mervedbc Merhaba, 7 haftalık hamileyim yaklaşık 10 gün jel kullandım bıraktım üstünden 16 gün geçmesine rağmen hala içimde olduğunu farkettim :) sizce normal mi
Deletedmom2224 mervedbc Evet normal bende gebe kalmadan önce kullanmıştım bi kutu 1 2 ayi geçti anca attım içimden onun görevi o zaten 😊
Deletedmom2224 mervedbc kendi kendi çıkıyor orayla fazla uğraşmamak lazım banyo yaptıkça temizlenir merak etmeyin