eminegulbalci htcuzyrr11 devlete gidiyorsan ve ilk gebeliğinse normale devam edilir son ana kadar asla sezeryan yapılmaz. En son anne yada bebek sağlığı tehlikeye girerse sezeryan olur. Özelde tecrübem yok maalesef
htcuzyrr11 eminegulbalci ben özele gidiyorum istekli Sezaryen anlaştık doktorumla 30 hafta iken tahminen 14 temmuz gibi alırız dedi şimdi 36 haftayım
HafsaMeyra htcuzyrr11 bende 36 haftalığım ikinci seseryanım olacak bana da 23 Temmuz dedi 39.haftayı bekletecek yani
elifcindoruk Özel hastane takipliyim. 36. haftamda aldım sezaryen günümü :) 18 temmuzda doğum yapacağım inşallah.
htcuzyrr11 HafsaMeyra sizin baya bekletiyor ne güzel.ben ay gün ağrılarım arttıkça korkmaya başladım artık sezaryen olmadan normal mi dogurucam yoksa diye
HafsaMeyra htcuzyrr11 şimdi doktordan geldim sancılarım çıktığı için 20 temmuza gün verdi ama erken de olabilir dedi 38+4 oluyor 20 temmuz
Pyrz_07 htcuzyrr11 37+6 oluyor hesaplamama göre 2. Gebelik mi bana 38 den önce veremem demişti doktorum
htcuzyrr11 Pyrz_07 benim risk almak istemedi galiba ne kadar erken o kadar iyimi dediki ilk oğlum 34 hafta doğmuştu ondan erken almak istiyor galiba
htcuzyrr11 HafsaMeyra benimde pazartesi kontrolüm var çok eminim şu iki gündür şiddetli sancı baskı ve kasılma çekiyorum sancim fazla çıkacak 😔😔inşallah sizde sağ salim kavusursunuz